Friday, March 4, 2011

Kegunaan Sampingan Laptop

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera serta serta selamat mlam dan jugak salam 1 malaysia pade sesiapa yg sdgg mmbace blogg inii . dah lamaa tak update kann . pembaca semua mesti rindu kannn .mesti semua tanye mne pergi si ashruff nii hahaha bapak prasan aku == maaflahhh . dah lama tak update bukann apee . internet tak byar lagii saboo jerr lahhhhhhhhh . so mri kite tgok blik topik asal kite pde mlm ini iaituu kegunaan laptop . actually aku mne idea dah nk updatee . so ni jerr la yg aku ade ekkk . so , aku akan tunjuk ape kegunnaan sampingan bg laptop :D




nmpak takkk? klau pingpong punye racket trtinggal laptop kan boleh coverr ? ini lah yg dikatekann kreatiffff XD


 yg nii lagi gentlee == klau org ambik tak sia sia lak hidup die . hahahha

 boleh jadi pnunjuk arahh jugakk -- hahaha klau hilanngg ? mmg siasia kann ? tp ni pun kegunaan sampingan laptopppppppp xD


 
WOOOOOOO . ni bukan kegunaan sampingann okay ? nii kegunaan utk merosakkkan , HAHAHAH so tolong laa ekk xD


ni pun kegunaan laptop gakk actuallyy , tp org BO jer laa sapu guna nii . oppss sorry terasa . hahahah xD



 ni emergencryy jerr ekk == hahahah tp ni plinggggg errr bapakkkkkkkkkkk ahhhhhh :D ahahaha





Sooo , yg aku tunjuk ini adelahh sebahagian dri kegunaan sampingan laptop . klau nk kegunaan btulbtul aku mlas nk crite lbihlbih . kau ingt aku apeeee ? hhahahaha . soo smpai sinni jerr laa ekk utk mingguu niii . sehingga ketemu lagii klau aku hidup lagii . ahahaha . waalaikumussalam :D

2 comments: