Friday, February 11, 2011

Pemain bola sepakkk yang paling minatttttt !!


Asslamualaikummm . salam sejahtera . salam 1 malaysia . salam 1 selangor . salam 1 selayang . salam 1 nakhoda . hahaha . bnykk kan salam aku ? err biasa lahh , klau dah mlm mlm mcm ni suka sgt mengarut == hahaha , okay . entri kli nii nk ckp psall pemain bola sepakk idaman kuu ^_^ . sape wehh ? safee salee ? safiq rahim ? khairul fahmi ? sharul idlan ? ahh takk lyan semua tuu . ni ha pemain bola sepak idaman kuu ^^


wehh spe nii ? Michael Owen laaa ! Serious dohh aku minat gila dgn die . tak tau lahh knp tp mmg minat lahh , aku knal die sejak die main kat liverpool dluu . penjaring terbanyak musim 1998/1999 . lpas kat liverpool . die pergi real madrid . alahai owen ! asal kau tak pegii Ac milan ker , Inter kerr , real jugakk kau pegii ! tgk lpass tu kau msuk mne ? newcastle kann ? nseb kau captain kat situu . hahaha then kau msokk MU ? knp tak msuk jerr liverrpool trus mcm nii ? 


Kan bguss tuu ? MU jugak kau msukk , takpe lahh , MU pun MU lahh , nseb baik si ronaldo tuuuuut tu da blahh , sbb ape ? aku benci sgt kat die == haha .  so Owen ! dtg malaysia bg lahh tau aku :( nk sgt tangkap gambarr dgn kauu , klau dah tgkapp gambarr dgn kau gentle laa aku buat profile picture 77 sehari semalam . hahahah lagi satu . aku suka Michael own nii sbb mcm mcm . antaranyee sbb ni ha .

Amacamm ? ade same gaye takk aku dgn abg aku nii ? hahaha , aku suka Michael Owen salah satuu sbb die rileksss jerr . kat mane mane pn muka ttap cool jerr , pastuu skill die err bole laa . cool ? michael owen cool ?? eh cool laa , tak caya ? ha tgk ni plakk :P

nmpkkk ? cool GILA kann ? hahahhaha . Michael oh michaell . nsib kau ddok sne jerr , klau takk mmg org pertama yg tunggu kat doan ruma kau aku lah tuu :D hahaha tak ckupp dgn tuu , korang ingt korang dah ckup gentle ker ? hahaha ni bru Gentlee XD

owenn kate * yeahhhhhh !! aku gol la weyh ! hahahahah* tu sbb nganga besarr sgt -- glakk lbihh . hahaha , gentle takkk ? kau tgk safee salee perna buatt ? hahahah tak perna kann ? tu aku kate die nii gentle xD


awwwwwww , handsomenyee :D mcm aku takk ? aku tauu takk == haha tp mmg aku minatt kat die weyy ! 1 hari aku nk main 1 team dgn die , tak dpatt 1 teamm pun aku nk die jadi coach akuu , tu Citacita ataupun Impiann akuu . hahah eh smpaii sini jerr laaa . ade org tuu tunggu jerr bile nk update nii ! hahaha sorry lame tunggu yaa . okay jumpe lagi esokesok . haha byeeeeeeeeeeee :D





2 comments:

  1. derr, tak ensem lah dia. org lain boleh?
    HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. hahah . biar lah tak hensem or whatt . asal skill die ade ♥

    ReplyDelete