Saturday, January 14, 2012

Tentang Dhiaaaaaaaana xD

Assalamualaikum , selamat sejahtera . hihi lama tak update , saje nk update sbb da lama tak update kan , hihi so amacam semua? haha aku ckp mcm org ade je bce blog aku ni ,, hihi btw aku nk cerita ttg seorang gadish ni , hihi siapa? lawa ke? comel tak? aha mesti la lawa and comel , bg aku lah , bg org lqin pegi mampus . hihi nama die Nur Diyana Bt Hamran , IC die 940406-03-**** hahaha ade laa , mne leh bgtau kn , hihi cerita sambung dibawahhhhhh gambar ini  ~ hee





hee comel kn die? lg comel aku , hahaha taktak itu joke , tp die comel  itu tak joke . hee biar aku cerita kn aku tertarik dgn die k? aha first sbb die GILA dohh . hahaha gila tu gila yg bestt , sec , sbb die comel lagi cantik . hih kankankan? third , aku suka bila die marah , sbb die marah nnti aku nk tergelak . taktau knp. wahaha and die tegass kot , aku da la suka org tegas2 ni , and caring psal aku , rase disayangii slalu ~ hihi and aku suka gila bila die pkai snowcap  , tudung bawal pun aku suka , tudung ekin tu menduduki carta ke 3 . hihi okayy itu ape yg aku suka kt die , act bnyk lagi . haha ni ape yg die suka pulakk k? aha die suka chocolate cadbury blackforest , coolblog vanilla with bubbles hitam tu . haha ade lagi , Milo ais paling penting kalau di mne2 pun , even kt KFC. hahahadie suka org wangi , aku yg dri dlu wangi pun die tak sdar , lately je ni die baru sdarr . haihh takpalah , aslkan die dah sdar :p Ape lg ekk? hmm aku takut die berubah time pegi PLKN nnti , aku pegi bandung 6 hari tak text pun dah lainn , harap2 tak lahh , AMINN WEH AMINN . hihi OH YA! dgn die aku belajar erti kesabaran yg amat kuattt ! hahha knp? sbb ado ahhh , hihi tp sabar tu kn sparuh dri iman? hihi hm aku sayang die , aku taknak tinggalkan die , aku tersentuh gila bila die kate die sanggup tunggu aku abis skola 2 tahun , aku taktau die ckp tu ikhlas ke tidakk sbb die nk terkencing time tu . aha but i hope it's true . hee and lasttt ~




ILOVEYOUSAYANGGGG <3

No comments:

Post a Comment