Saturday, August 20, 2011

Ambitionnnnnnnnnnnn

Assalamualaikum, hye/hey/hoi everyoneeeeeee :D haha today i want to story about my ambition. haha knp aku speaking -.- oh isnin ni exam BI, so nk try buat Writting lahh nii. hahaha ramai yang tanye cita-cita aku apa kann? haha nk aku nak cita ni, cita-cita aku nak jadi mcm bwah ni haaaaaaa. MICHAEL OWENNNNNN :D sbb ape? #smbung bwh gambar haha



sbb ape? sbb err die idola aku dohh, hahaha lagi pun cara die main aku suka, 1 hari aku nak jadi mcm dia, and nampak tak cita-cita aku nak jadi apa? haha haa pemain bola sepak lahh, and aku nak jadi pemain malaysia pertama main kat EPL. haha bapak tak masuk akal kan? tp tak mustahil kan klau ade usahaaaaa? haha so aku akan menjadi yang terbaik dari yang terbaik utk yg terbaik demi cta-cita aku ni, cheeeeeeeewahh. tp kan, klau tak dpat jadi pemain bola, aku nak jadi polis jer lahh -.- HAHAHAHA 
kbyeeeeeeee ~





Oh yer, Raya aku nk potong rambut mcm ni, haha semua jenis rambut aku dah buat, so turn ni pulakkkkkkkkkk ! haha tungguuu ~ XD



No comments:

Post a Comment