Wednesday, July 27, 2011

Maltin F

Assalamualaikum dan salam sejahtera to all bloggers . acececececeh . rse mcm nk speaking pulak xD todayy you all with me to hear my story about Maltin . huh? Maltin ? what's thattt ? hahaha mcm pelik jer aku speaking -.- maaf lahh , BI aku tak tinggi mne pun, pling tnggi pun pernah dpat B. tapi bukan nk cite psal tu skrggg , pasal Maltin . sape kepala die? sape yg buat? eh maksud die ape? hahaha mari sini abg 'acap' nk cerita , 






pada suatu hari ~ burungburung pun berkicauan , lalu , aku terpikir satu idea utk mnubhkan 1 kumpulann , tapi name aku tak tau nak letak ape , so , aku suroh Ash Mars ni cari name yg sesuaiiiiiiiii punye , mase tu kat rumah die lahh , time tu ade adam , walid ngn zimy tak silapp . lastlast kami blik dgn penuh kecewa sbb tak dpat name lagi ~ lastlast nth mcm mane Ash tu dpat name Maltin tu pun aku tak tau , mulamula aku mcm tak stuju , err tp mcm sdap pulakk. haha jadi lah mcm nii kat bwh ni ha .










Ni lahh firstttttttt skali Maltin , siket kannnn? hahaha then lpas kami semua ni , sorangsorang kami ajak masuk , tapi yg rapat dgn kami jer lah , yang baikbaik , open minded , gilagila , dan bnyk lagi lah , kumpul punye kumpul dpat yg bwh ni plakkkk





ha ade lagi ni , tp diorang malumalu -.- aha kire brtambahh la kann? alhamdulilahhh , hahaha then bnyk activities yg kami buat , antaranye , pegi Gym, main bola dan bnyk lagii. aha and lastlast maltin dah bertambahh , jadi lah mcm ni 

Ade bnyk lagi niiiiii , tp busy kan masingmasing, aha maltin ni tak tahu lah smpai bile , selagi kawankawan di dlm ni tak bergaduh maybe msih bertahan lagi . hahaha sbenarnye aku dah tak tau nk ckp ape lagii, korang tengok lah gambargambar maltin time hari kantin sementas tu ekk. assalamualaikum :D














No comments:

Post a Comment