Monday, May 23, 2011

Apakah ?

Apakah ? itu tajuk yg pling ssuaii dgn ape yg aku nak ceritakann . hihi knp aku ltak gambar ni ? sbb aku dlm kekeliruan. okay mcm ni la cara aku keliru . hhahah
|
|
|
|
|
|
|
knape aku keliru ?sbb aku keliru dgn ape yg aku buat ni btul ker -- ape yg aku buat ? okayy , aku sedang berubah utk mnjadi yg lebih baik di dpann Gf . bukan dri segi tu jer . but dri semua segi aspekk ~aha msti dlm hati korang berkata *GILA APA MAMAT NI* tp tu lah yg aku sdang cuba buat . Aku dah taknak marahmarah kat gf ni . even pun die yg salahh , and aku taknak lah kuat jealous sgttt . maybe bg sstengah lelaki mesti jealous or bengang gila klau Gf sndiri ltak gambar diorang dgn ex . siap pegang tgn lagi weh :') tp tu trjadi kat aku . tipu lah aku kate aku tak jealous , tp aku tak smpai hati . maybe tu kenangan die dgn ex die nak ltak kat blogg kann , so tak kisahh sgt ahh . Aku bnyk gila bersabarr kli nii , cth ; die ckp dgnn aku yg die nak lupakann ex die ~ aku nak kate ape lagi . okay jer lah kann . tp aku pelik , nak lupa kan ex die tp kat blogg still lagi gambar die dgn ex nye . mcm mne nak lupa ? arghhhh biar jer lahh . Andai satu hari nanti ex die nak A(gf aku) blik and time tu A(gf aku)tu still dgn aku , and A(gf aku) nak ex die tu , aku rela lpaskan die , knp ? sbb Aku Sayang kan die ;) aku nak tgok die bahagia . hee so smpai di sni jer lahh . sehingga kite ketemu lagi di dlm blog yg sme , hari yg maybe same and waktu yg tak sama ;) waalaikumussalam ;D

No comments:

Post a Comment