Saturday, January 1, 2011

3 Cara Haiwan Kawinnnnnnnn :D

hyeeeee all readers , eh , sedar takk sedarr 2010 dah mninggalkan kite kan ? haihhh , mesti bnyk kenangan 2010 ni yg aku sndiri takkan lupaa , haha , eh azam tahun baru kau ape ? kau ? eh , kau pulak ? haha , aku ? menjadi yg lebih baik dri sblom ini :D korang mesti pelikkan , mane laaa si ashruff bangan* takk update x2 blogg die , haha , ade sbb knp aku dah lame takk update , nk tau knp ? alaaa , alasan lapuk , busy sjakk x2 ni , HAHA , tp aku tak nak crite psal ni , aku nk crite psal Haiwan Kahwinn , eh , haiwan pun kawin ker ? biar betul ohh die ni , haha , ingt manusia jerr bole kahwin ha ? haha , okay now , korang nk tau lah ni ? okay jom kite tgk bwh nii :D




BONOBO
Sape ckp bhawa kkerasan adalah satu - satunye cara utk menyelesaikan perkelahian kerana perebutan mkanan atau sebagainye ? Dripade kelahi sane sini , bonobo  ni berhubung seks ! Ekceli , seluruh sktruktur mereka tampaknye berputar die sekitar sekss , haha




Cacing Pipih
kalau Bonobo melakukan 'fenis pencing' sbgai foreplay(kdudukan dlm sex) , Cacing pipih melakukan foreplay yg sbetul x2 nye , Untuk Cacing Pipih , seks lebih sperti perang dripade cinta , Mcm semua siput laut , Cacing Pipih adelah Hermafrodit(mereka memiliki organ seksual lelaki dan perempuan) . Dalam hal ni , organ jantan mereka trnyata  berupa due penis mirip belati yg mereka gunakan untuk berburu mahupun berhubungan . Selama perkimpoian, dua Cacin pipih  bertarung iaitu ''Penis Fencing'' untuk slalu menusuk satu sama lain smbil menghindari tusukan partnernye x





JIRAPAH XD
Dengan kebolehan leher pnjang mereka , perkimpoian adalah sebuah kerja keras untuk zirafah jantan . So, ketika jantan tertarik pada zirafah  betina, ia akan mlakukan prosedur yg dikenal sebagai "fleshmen sequence'' . aku mlas nk cite lebih psal zirafah , sbb , jgn tanye aku knape XD




ha , ni baruu sikett , mlass nk cite lbih x2 , sbb yg lain x2 tuuu daa msuk beluu abess XD okayy , memandangkan 2011 daa msuk , aku pongggg da tak bole nk onl Fb/Ym/Skype dan sbgainyee . update blogg pun 1week1timess , hahaha . so shingga ketemu lagi minggu hdapan dlm blog yg sameeeee ! waalaikumussalam :D





*Da mcm rancangan kat tv plakk , haha , klau dpat buat rncangan sndiri aku namekan , Anda bersama Ashruff 1week1timess , hahah XD

No comments:

Post a Comment